مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 23:402023-08-15اقتصادي

ایستگاه هواشناسی دریایی در اداره بندر آستارا راه اندازی می شود


در راستای توسعه شبکه ایستگاه هواشناسی در سطح شهرستان مرزی بندر آستارا امسال بحث توسعه ایستگاه ساحلی در دستورکار است که در اداره بندر آستارا نصب و راه اندازی خواهد شد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: در راستای توسعه شبکه ایستگاه هواشناسی در سطح شهرستان مرزی بندر آستارا امسال بحث توسعه ایستگاه ساحلی در دستورکار است که در اداره بندر آستارا نصب و راه اندازی خواهد شد.

محمد دادرس امروز در جریان دیدار با محمدرضا شهاب زاده، فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توسعه ایستگاه های هواشناسی گیلان در دستور کار برنامه های سال 1402 اداره کل هواشناسی استان قرار دارد، اظهار کرد: یکی از ایستگاه های اصلی و سینوپتیک که اطلاعاتش در نقشه های بین المللی هم ثبت می شود، ایستگاه سینوپتیک شهرستان مرزی بندر آستارا است که بیش از 30 سال اطلاعات هواشناسی دارد و بر اساس آن کلیه برنامه های کاربردی در بخش های کشاورزی عمران و سایر موارد از این اطلاعات استفاده می شود.

وی همچنین از راه اندازی شبکه وایرلس در ایستگاه آستارا به منظور دسترسی برخط به اطلاعات شبکه ایستگاه های غرب تا مرکز استان گیلان خبر داد و افزود: ایستگاه هواشناسی آستارا به پنج سنسور دما، رطوبت، ثبت سرعت و مقدار فشار توسعه می یابد که به مرحله بهره برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه هواشناسی دریایی در اداره بندر آستارا راه اندازی می شود

ایستگاه هواشناسی دریایی در اداره بندر آستارا راه اندازی می شود